Garanția produselor

Toate produsele beneficiază de garanția legală pentru lipsa de conformitate, conform dispozițiilor legale în vigoare. (Legea 365/2002 privind comerțul electronic. Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate.)

Pentru acordarea garanției, produsele trebuie însoțite de factură și certificatul de garanție, accesoriile aferente (dacă este cazul), cât și de ambalajele (cutiile) originale ale produselor.

În cazul expedierii unui produs către service pentru garanție, acesta trebuie să sosească exclusiv prin CURIERAT și cu taxele de expediere achitate de către client.

În cazul în care pentru produsul expediat la garanție se constată disfuncționalități, vicii ascunse sau nereguli de funcționare, conform garanției, costurile de expediție pentru coletul cu produsul reparat în perioada de garanție, vor fi achitate sau rambursate de către Topsolar SRL (www.topsolar.com).

Pentru produsele trimise pentru garanție și la care nu se constată probleme acoperite de garanție, taxele de transport sunt achitate de către client.

Perioada maximă pentru repararea sau înlocuirea unui produs este de 15 zile lucrătoare.

Perioada de garanție se prelungește cu un număr de zile egal cu perioada cât produsul a stat în posesia Topsolar pentru reparare.

În cazul în care un produs nu poate fi reparat sau înlocuit, puteți cere restituirea prețului produsului. Veți primi înapoi valoarea specificată pe factură / bon fiscal în momentul achiziționării.